נפתחת קבוצה חדשה לתושבי קרית טבעון, רמת ישי, יגור, קיבוץ אלונים והסביבה.

השיעורים יתקיימו בטחנת הקמח בקיבוץ שער העמקים.

לקריאה נוספת על השיעורים החדשים ליחצו כאן

ליצירת קשר השאירו פרטים ואחזור אליכם – כאן

שיעורי התנועה משלבים תרגילים יחודיים לחיזוק הגוף ולשיפור היציבה, תרגילים לשיפור הגמישות ולחיזוק שרירי הליבה, וכן תרגילי תנועה בשילוב אביזרים – המוסיפים קסם מסוג חדש ומופלא.

אז אם את/ה מרגיש/ה צורך להכניס תנועה לחיים, ותוך כדי כך גם לשפר את היציבה והיחס לגוף, וגם להנות מתרגילי חיזוק, יוגה דינאמית ושיפור התנועה בקבוצה – אולי זה הזמן לצאת מהבית.

מבצע קיץ – סדנא בת 8 מפגשים ביוני יולי -ב 200 ש"ח בלבד

למעבר לטופס ההרשמה לחצו כאן

מה? תנועה נכונה , הליכה נכונה, ושיפור היכולת הגופנית לגילאי 35 עד 65

איפה? סטודיו ברחוב החורש 5, קרית טבעון.

פרטים והרשמה: נדב  052-7324540

שיעורי תנועה לגברים ונשים, מאזור טבעון חיפה והצפון. אם רציתם להתנסות בתנועה אבל חשבתם שכבר עברתם את הגיל, בואו להחזיר את התנועה לחייכם. תנו לגוף שלכם להשתתף בחווית החיים. כבר בשיעור הראשון תרגישו תחושה של בריאות, קלילות ומלאות. הגוף שלנו צריך תזוזה ואוהב לנוע. אל תוותרו עליו עדיין!

לפרטים נוספים: נדב, 0527324540

בואו להתנסות בשיעורים שלי. גישה ייחודית לתנועה. כל אחד יכול. זה לא שיעורי ריקוד, אין צורך בטכניקה או בגמישות מיוחדת, ולא חייבים להיות צעירים בשביל להבין את הגוף, להרגיש את התנועה ולזוז!
שיעורי תנועה בצפון : יציבה נכונה, תנועה בונה עצם ויוגה קונסטרוקטיבית

קבוצה שמאוד כדאי לדעת עליה היא קבוצת השלושים פלוס- קבוצה מעורבת המשלבת עבודה תנועתית, תרגילי יוגה, חיזוק ובניית עצם וגם הרבה הנאה , שלווה וכיף.
מתאים לכל אחד: למי שלא מוצא את עצמו בשיעורים "רגילים", למי שלא הולך לשיעורי ריקוד כי נדמה לו שהוא כבר מבוגר, או שכבר לא מתאים לו ללמוד עם נערים ונערות. ובעצם – מתאים וטוב לכולנו!

פרטים נוספים על השיעורים בקרית טבעון  בדף הזה

לפרטים נוספים: נדב, 0527324540

אז בואו לשיעור תנועה – יציבה נכונה, חיזוק שרירי הליבה והשרירים הנושאים את גופנו בחיי היום יום, , שיפור הגמישות במפרקים והיכולת התנועתית,התחברות עם שאר התלמידים, עבודה עם אביזרים, והבנה של תנועת הגוף ביחס לאדמה וחלל סביב.
שיעורי תנועה בגישה ייחודית עם נדב חייקין-בנתור: חיזוק הגוף ובניית העצם, תרגילי יוגה קונסטרוקטיבית, יציבה נכונה, שיפור התנועה ושיפור המודעות.

חיזוק:
חיזוק הגוף והשרירים הנחוצים לצורך עמידה ממושכת, ישיבה, נשיאה של משקל, ובקיצור – פשוט לעזור לנו לסיים את היום על הרגליים….
מודעות:
שיפור המודעות והחיבור אל הגוף ואל הצורך שלנו "לשאת" אותו כל הזמן
יציבה ותנועה:
עמידה, צעידה, ריצה, ישיבה, קפיצה, הושטת יד, אחיזה. איך נכון לזוז ולהשתמש בגוף?