המפגשים לא מתקיימים כרגע. עמכם הסליחה.



מדיטציית דינאמיק של אושו – השלבים

דיינמאיק של אושוזוהי מדיטציה דינאמית המחולקת לחמישה שלבים, שמטרתם לאפשר לכל משתתף לפרוק ולהוציא רגשות וכעסים,  להביא את הגוף לקצה היכולת ואז להגיע אל שקט ושמחה שלאחר התנועה וההבעה הרגשית.

שלב ראשון – נשימה כאוטית

נשימה כאוטית מהאף. ללא הפסקה, ועם ניסיוןם לשנות קצב מידי פעם כדי לא לעבוד על אוטומט.. מומלץ להרכין את הראש מידי פעם. אפשר גם לכווץ קצת את העיניים והשרירים סביב לעיניים

שלב שני – הוצאת רגשות, שחרור רגשי

בשלב זה מוצאיים החוצה את כל מה שיש בפנים.  אפשר סתם להניע את הגוף, אפשר לדפוק על דברים עם הידיים, או לקרוע ברגליים, ואפשר להוציא קולות רעשים וצעקות.  מומלץ לדבר בגיבריש כדי לא להפוך את זה למשהו מהמחשבה.  כמו כן מותר להתחבר לרגשות כואבים ולצעוק מילים כמו :די", "לא" ועוד. אפשרות נוספת היא לבכות (אפילו בכי מלאכותי ) על דברים שקרו  ולנסות להוציא כאב שנמצא בגוף.

שלב שלישי -קפיצות ונחיתות עם ידיים מורמות

בשלב זה אני אסביר ואכוון את הקפיצה כדי שנעשה אותה בחיבור נכון לעצמנו, למבנה הגוף, למשקל הגוף לאגן ולברכיים.   קופצים ללא הרץ כאשר הידיים מורמות, ובכל נחיתה מוציאים קול.

שלב רביעי – קופאים ועומדים בלי לנוע

ברגע שנשמעת הקריאה "סטופ" קופאים במקום. הידיים עדיין תהיינה מורמות, אך די מהר הן מתחילות לרדת. הלב פועם, השירים מעט כואבים, הזיעה ניגרת ואנחנו מנסים לעמוד שקטים

שלב חמישי -ריקוד (ואפשר לקראת סיום גם מנוחה)

המוסיקה לקוחת אותנו לתנועה איטית שהולכת ומתגברת. לקראת הסוף אפשר לרקוד לאט ואפשר להתיישב או לשכב.

נדב בנתורליצירת קשר והרשמה: 0527-324540  או היכנסו לכאן והשאירו פרטים

תוכן עניינים