בין אם אתם משפחה עם ילדים או אולי זוג צעיר, תוכלו למצוא בצפון מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות שונות המתאימים לטווח רחב של גילאים. ימי כיף בצפון יכולים לשלב, במסגרתם, שפע של אפשרויות, בין אם מדובר במהלך החופש הגדול או אולי בחגים.

בין אם אתם משפחה עם ילדים או אולי זוג צעיר, תוכלו למצוא בצפון מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות שונות המתאימים לטווח רחב של גילאים. ימי כיף בצפון יכולים לשלב, במסגרתם, שפע של אפשרויות, בין אם מדובר במהלך החופש הגדול או אולי בחגים.

הנה רעיונות לכמה אטרקציות שמוצעות לכם בצפון

א. טיול טרקטורונים ברמת הגולן – הנה הזדמנות ליהנות מטיול שכולו כייף! טיול טרקטורונים ברמת הגולן ייקח אתכם לנופים המשגעים שבאזור זה וגם יראה לכם פינות קסומות שלא ניתן להגיע אליהן ברכבים רגילים. הטיול מתאים למשפחות, לזוגות וגם לקבוצות של חברים.

ב. ראפטינג בנהר הירדן – אם אתם מתכננים יום כיף בצפון ומדובר באחד מימי הקיץ החמים, ראפטינג סוער בנהר הירדן יכול להיות פעילות מושלמת עבורכם. הראפטינג מתאים לאמיצים שביניכם וגם לחובבי פעילויות המים המאתגרות.

ג. פיינטבול בקיבוץ הגושרים – במסגרת לא מעט ימי כיף בצפון, משלבים גם פעילות ייחודית הנקראת "פיינטבול". מדובר במשחק ירי, הכולל כדורי צבע והרבה מאד אסטרטגיה. זוהי פעילות מצוינת למשפחות, לקבוצות וגם במסגרת של יום גיבוש בעבודה.

ד. בטן גב בכנרת – אין כמו החופים המקסימים של הכנרת כדי ליהנות מפסק זמן ומיום כיף בלתי רגיל. אפשר לבחור באחד מתוך מגוון החופים המוצעים בכנרת ולבלות כמה שעות או כמה ימים על החוף. אם מתכננים לעשות זאת במהלך החגים, מומלץ להגיע בשעות המוקדמות של היום כדי לתפוס מקום.

ה. גן גורו – זוהי אטרקציה נפלאה למשפחות עם ילדים, המגיעות אל הצפון. מדובר בפארק מקסים, הכולל צמחייה אוסטרלית וגם בעלי חיים אוסטרלים. במקום אפשר למצוא קנגורו מקפצים בחופשיות וגם קואלות חביבות. אפשר ללמוד בגן גורו לא מעט על בעלי החיים וגם על הצמחייה המיוחדת המאפיינת את היבשת המקסימה הזו.

ו. צוק מנרה – אם אתם מצפינים, אל תפספסו את הביקור בצוק מנרה, שיפגיש אתכם עם הנופים המשגעים של הצפון. בקיבוץ מנרה מוצעת לכם אחת האטרקציות המיוחדות ביותר שבאזור. הרכבל ששם נחשב לרכבל הארוך ביותר בישראל ולצדו מוצעות גם אטרקציות נוספות, כמו פינות יצירה, טרמפולינות לילדים, קיר טיפוס והפעלות שונות לכל הגילאים.

 

ימי גיבוש וכיף הכוללים פעילויות אקסטרים

הרבה מאוד חברות וארגונים מעוניינים לקיים ימי גיבוש וימי כיף לעובדים. ימים כאלה מאפשרים לעובדים להתאוורר מהעבודה אך יחד עם זאת, יש לכך גם מטרות חשובות נוספות. כאשר העובדים מתגבשים, הנאמנות לארגון מתחזקת והתקשורת משתפרת, וכתוצאה מכך מרוויחים גם הארגונים וגם העובדים.

מכיוון שקיימת דרישה של ממש לימי כיף וגיבוש בסגנון האקסטרים, בחרנו לפרט בשורות הבאות אילו אפשרויות שונות קיימות כיום.

יורים ולא בוכים

אין ספק שאדרנלין וכיף יכולים להשתלב נהדר עם פעילויות דמויות קרב ומלחמה. משחקי מלחמה למיניהם הם בהחלט לא רק משחק ילדים והם יכולים להתאים לכל אחד, בכל גיל. בין משחקי המלחמה ניתן למצוא למשל את פעילות הפיינטבול. בפעילות זו, שיכולה להתקיים בשתי קבוצות או יותר מכך, מטרת כל קבוצה היא לנצח בקרב, לפגוע ב"אוייב" ולעיתים גם לכבוש את בסיסו או להשתלט הדגל שלו.

משחקי מלחמה כאלה מבוצעים תחת הדרכה והשגחה, עם ציוד מתאים, ביגוד מיוחד וכמובן – רובים ייחודיים. יש גם פעילויות שמבוצעות בעזרת הרובים לא בסגנון המלחמה אלא בקליעה למטרה, ידי במצבים שונים (שכיבה, כריעה, לאחר ריצה) וכדומה.

טיפוס וגלישה
פעילויות מסוימות, כמו טיפוס הרים בעזרת ציוד טיפוס אמנם לא מתאימים לכל ארגון, אבל פעילויות של גלישת צוקים, בעזרת הדרכה צמודה, יכולים להתאים כמעט לכולם. נהוג לשלב פעילות כזאת לעיתים עם ארוחה טובה, טיול בטבע וכדומה. גם נהיגה בשטח, בג'יפים גדולים, יכולה להתאים כחלק מיום גיבוש אתגרי.

אין סוף לאדרנלין
מכיוון שיש עוד הרבה פעילויות אקסטרים שיכולות להתאים, לא נוכל להזכיר הכל בפירוט אך נזכיר אפשרויות כמו:

רכיבה על אופני שטח, בתוך ביצוע ניווט.

מסלולי טיול ברכבי שטח רייזרים – RZR
שייט בקייקים.
ביצוע משימות בשטח, תוך פתירת חידות והתגברות על מכשולים.
סקי מים בכבלים.
מסלולי מכשולים מיוחדים.
קרב קבוצתי ברובי לייזר ועוד.