טיפים בהדפסת כרטיסי ביקור

יצירת ועיצוב כרטיסי ביקור  -בעצמכם או דרך מעצב 

 

לא משנה במה אתם עוסקים, אם אתם עצמאיים וחשוב לכם להגיע לכמה שיותר לקוחות – כדאי שיהיה לכם כרטיס ביקור מוכן מראש, אותו תוכלו לחלק בכל רגע שתרצו. כדי שכרטיס הביקור שלכם ייצג אתכם בצורה הטובה ביותר, ימשוך את העין ויכלול את כל הפרטים הנדרשים שיאפשרו למתעניינים ליצור אתכם קשר, חשוב שתעצבו אותו נכון. איך עושים את זה? הנה כמה טיפים ליצירת כרטיסי ביקור:

  1. החליטו מראש על הסגנון העיצובי המועדף עליכם – לפני שאתם מתחילים במלאכת העיצוב או בוחרים סגנון מסוים של כרטיס ביקור, החליטו מראש מהו הסגנון המועדף עליכם: האם אתם מעוניינים בכרטיס ביקור מושקע מאד, או שאולי בפשוט? האם אתם רוצים שיהיה לכם כרטיס ביקור חדשני, מיוחד ומקורי מאד או שמא סולידי בעיצובו? הגדרת הסגנון העיצובי הרצוי בתחילת הדרך, לפני שמתחילים בעיצוב עצמו, תעזור לכם ליהנות מפתרון בהתאמה מלאה, כזה שמייצג אתכם בצורה הטובה ביותר.
  2. אילו פרטים מופיעים בו – חשוב שכרטיס הביקור שלכם יכיל את כל המידע הרלוונטי, הקשור אליכם: שמכם המלא (רצוי גם באנגלית), שם העסק שלכם, המקצוע שלכם או תפקידכם וכמובן – פרטי התקשרות עדכניים (מספר טלפון, כתובת מייל וגם כתובת העסק/הבית). מצד שני, ומכיוון שמדובר בכרטיס קטן, מומלץ שלא להעמיס עליו בפרטים שתופסים לא מעט מקום ולחפש טכניקות שיכולות לצמצם זאת. אחת מהן היא ה – QR Code, ששולחת את הסורקים אותה ישירות לאתר האינטרנט שלכם, בו מופיעים כל הפרטים.
  3. הגודל של הכרטיס – כרטיסי הביקור מגיעים בגדלים שונים, כשהגודל המקובל הוא 9 ס”מ על 5 ס”מ. גודל כזה הוא גודל קומפקטי ונוח לנשיאה, אפשר להכניס אותו לארנק או לכיס ללא כל בעיה. תוכלו לבחור גם בחיתוכים ובצורות שונות, אולם קחו בחשבון שיצירתיות יתר לעיתים, ובמיוחד כשמדובר בכרטיס ביקור, לא תמיד תתאים. אתם יכולים להעז ולהיות קצת שונים, אך הקפידו שזה יהיה בטוב טעם.
  4. מיקום לוגו העסק/החברה שלכם – אם יש לכם עסק מסוים או חברה, סביר שיש גם לוגו. חשוב שהלוגו של העסק או של החברה שלכם יהיה בולט לעין וברור. הלוגו הוא סימן ההיכר שלכם וכדאי שימוקם במקום מרכזי בכרטיס, או לכל הפחות – במקום שקשה לפספס. הוא יכול להיות בצבע כהה ובולט יותר בהשוואה לטקסט שמופיע בכרטיס וכך למשוך את תשומת הלב הראויה לו.
  5. לכמה עותקים אתם זקוקים – החלטתם לעצב כרטיס ביקור כדי למשוך אליכם כמה שיותר לקוחות? אין טעם שתדפיסו בהתחלה כמות גדולה מאד של עותקים. התחילו בקטן, ובהתאם לצורך הגדילו את הכמות. התייחסו למספר המפגשים שלכם עם אנשים אחרים וגם לתדירות המפגשים האלה. התייחסו לגודל העסק או החברה שלכם וגם לאנשי העסקים האחרים, שאיתם אתם באים במגע. בכל מקרה, פנו אל מומחים לביצוע המשימה כדי ליהנות ממוצר סופי מוגמר בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם.

 

כרטא פרינט – כרטיסי ביקור של איזיפאק – עיצוב והזמנות אונליין